כאב גב תחתון

כאבי גב תחתון הוא מצב בו ישנם כאבים מסוגים שונים באזור שבין קו העכוז לבין קו הצלעות. כאבי גב אלו יכולים להיות בדרגות שונות, כגון כאב חד ומיידי לבין כאב גב כרוני, עמום ומתמשך. בכל מקרה כאבי הגב גורמים לירידה באיכות החיים. עם השנים כאב בגב התחתון הפך להיות נפוץ יותר, בחברה שלנו עקב אורח החיים לא פעיל וישיבה ממושכת.

כאבים בגב תחתון נובעים ממספר גורמים, כגון: שרירים נוקשות או חולשה, פריצת דיסק או ניוון הקשור לגיל וחוסר פעילות גופנית. גורמים פסיכולוגיים (כגון: לחץ, חשש ומתח) עלולים גם לגרום לאנשים לסבול יותר מכאבי גב.

בפיזיותרפיה ופילאטיס ירושלים, רייאן משתמש בשיטות ובגישות טיפול מוכחות, תוך מיקוד בצרכי המטופל ומצבו. גישה זו הוכחה כשיטה היעילה ביותר בניהול וטיפול בכאבי גב תחתון. רייאן משלב סוגי טיפולים רבים בפגישות שלו, הכוללים: עיסוי פיזיותרפי, joint mobilisations, מדיטציה ופעילות גופנית. השתתפות אקטיבית של המטופל במהלך הטיפול ובתרגילים השונים, הינה מרכיב מרכזי בטיפול כאבי גב תחתון.

רייאן נוכח בכל שלב התהליך, הוא בונה ומעצב בשבילך תוכנית מותאמת במטרה לעזור לך לחזור לעצמך בזמן הקצר ביותר.

Back Pain

Lower back pain is a very debilitating condition that can cause severe pain and is becoming more and more prevalent in our society due to our sedentary lifestyle. Lower back pain can have multiple causes, including muscle stiffness or weakness, disc bulge or herniationsciatica, age related degeneration and inactivity. Psychological factors such as fear avoidance and stress can also predispose people to suffer lower back pain. At Jerusalem Physiotherapy and Pilates Ryan uses an evidence-based approach looking at the entire person and circumstances. This approach has been proven as the most effective method in managing and treating lower back pain. Ryan incorporates many treatments in his sessions, including physiotherapy massage, joint mobilisations, meditation and exercise. Active patient participation is emphasized as a key component in treating and managing lower back pain. Ryan is there every step of the way and will help you set up a management plan in order to get you back to your normal self as soon as possible.
Resize Font
Contrast