מהי דיקור יבש

דיקור יבש, היא טכניקה המשמשת פיזיותרפיסטים, רופאים וכירופרקטים לטיפול במצבים כגון כאב, מתח שרירים ועווית, מתיחות שרירים, גירוי עצבי ומתיחות רצועות, כמו גם מצבים חריפים וכרוניים אחרים. דיקור יבש כרוך בשימוש במחטי דיקור, אולם הוא מבוסס על מחקרים ועקרונות רפואיים מערביים, ואילו הדיקור מבוסס על רפואה סינית מסורתית בה המטרה היא לשנות את זרימת האנרגיה לאורך המרידיאנים לטיפול במחלות. התיאוריה והפילוסופיה בין שני הטיפולים שונות מאוד. היא התערבות מודרנית, מבוססת מדע, לטיפול בכאבים ותפקוד לקוי במצבי שרירים ושלד דיקור יבש בכל הגוף

איך דיקור יבש עובד

כפי שהוזכר בפוסט הקודם שלי בבלוג, ניתן להניח מחטים בתוך או סביב מבנים שונים בגוף בהתאם לתגובה הרצויה. כאשר המחט העדינה דמוית השיער מוחדרת לנקודת טריגר, יכולה להתרחש תגובה מקומית של עוויתות. עווית שריר זו היא רפלקס התכווצות מהיר של השריר שיכול להיות גם אבחנתי וגם טיפולי. מחקרים הראו שכאשר העווית מושגת, מתח השרירים יורד, מתרחשת תגובה דלקתית מבוקרת, יש ירידה בגירוי הכימי, הגמישות משתפרת ומשיגה כאב לטווח קצר. תגובת עווית שרירים אינה הכרחית ותלויה באילו מבנים מטופלים.

איזה כאבים דיקור יבש יכול לעזור

ניתן להשתמש דיקור יבש כטיפול בכל מקום בגוף על ידי מומחים מיומנים, בדרך כלל רופאים, פיזיותרפיסטים או כירופרקטורים. דיקור יבש הוכחה על ידי מחקרים מרובים וסקירות שיטתיות כדי לסייע לאלו הסובלים מכאבים כרוניים, כאבי צוואר, כאבי ראש, כאבי גב תחתון, דלקת מפרקים ניוונית בברך, דלקת מפרקים סקרו-איליאקית, מרפק טניס, תסמונת התעלה הקרפלית, דלקת גידים של השרוול המסובב ועוד רבים. מצבי שריר ושלד נפוצים אחרים.

אם ברצונכם להזמין טיפול דיקור יבש אנא התקשרו למספר 0526085262.
רייאן

Resize Font